Popular Post

google is your friend


Pentru toti aceea care mai degraba ii lasa pe altii sa faca munca lor, chiar si atunci cand e vorba de o search-uiala, am un mesaj: EXISTA GOOGLE!

Google este cel mai bun prieten al nostru, are toate raspunsurile, informatiile si datele de care avem nevoie. Chiar e nevoie sa il sacai pe altul sa iti gasesti un raspuns in loc sa incerci sa cauti singur pe google?

Mic tutorial de folosire google:
1. Se deschide windows-u (cu o miscare scurta de apasare a butonului power de pe calculator, aflat de regula pe centrul partii frontale a computerului)
2. Se introduce parola (in caz ca aveti una)
3. Asteptati sa isi organizeze windowsu toate cele
4. Se deschide Internet Explorer (Mozilla Firefox, Opera...), cu click stanga pe iconita.
5. Se va deschide home page, (preferabil ar fi sa va setati home page-ul chiar google, pentru cei ce nu stiu se poate aranja cu un tutorial si pentru asta)
6. In bara destinata adreselor web se introduce: www.google.com, o sa se deschida o pagina ceva in felul asta:



7. Dupa ce aceasta se deschide, exista un camp unde se introduce termenul dorit si apoi un buton care seamana cu asta:
8. Se apasa butonul SEARCH
9. Din acest moment google v-a pus la dispozitie toate raspunsurile!

Succes!
Pentru un acces mai usor la informatie, am inclus si pe aceasta pagina un search google cu trimitere catre www.google.com

Pentru cei care nu s-au lamurit mai exista si: http://www.justfuckinggoogleit.com/


Untitled Korn album


Odata cu revederea cu Alex Grosu de ziua mea, mi s-a recomandat ultimul album de la Korn - Untitled album, motiv pentru care ma simt dator sa va dau spre ascultare macar o piesa de pe acest reusit album, ca apoi sa il cautati si sa il ascultati.



As zice ca Jonathan Davis si baietii si-au revenit si ne promit numai muzica spre gadilarea timpanului. La mai multe "specialitati" sonore!


1. "Intro" – 1:57
2. "Starting Over" – 4:02
3. "Bitch We Got a Problem" – 3:23
4. "Evolution" – 3:38
5. "Hold On" – 3:06
6. "Kiss" – 4:10
7. "Do What They Say" – 4:17
8. "Ever Be" – 4:49
9. "Love and Luxury" – 3:01
10. "Innocent Bystander" – 3:28
11. "Killing" – 3:37
12. "Hushabye" – 3:53
13. "I Will Protect You" – 5:29

Bonus tracks

1. "Sing Sorrow" (Deluxe Edition bonus track) – 4:33
2. "Overture or Obituary" (iTunes pre-order only) - 3:00
3. "Once Upon a Time" (Alternate version of "Sing Sorrow") - 4:33

Comentariul literar al unei manele


"Trei luni de senzatii" de Florin Peste

Comentariu literar

"Inca din primele versuri, autorul plaseaza actiunea intr-un mediu feeric.

Ce miracol si ce vraja
Stau cu gagica pe plaja

Prin folosirea cuvintelor miracol si vraja, poetul ne trimite intr-o lume magica, interzisa muritorilor de rand. Efectul este completat de plasarea celor doi protagonisti pe plaja - trimitere directa la infinitul marii, care ar putea sugera si iubirea nesfarsita, dar si eternitatea. Nisipul ne duce cu gandul la scurgerea timpului, autorul reusind astfel sa imbine prin folosirea unui singur cuvant, atat infinitul cat si perenul.
In urmatoarele doua versuri, poetul doreste sa impace relativa bipolaritate dintre infinit si peren.

Am chef de distractie
3 luni de senzatie

Constient de clipa fermecata pe care o traieste, autorul isi avertizeaza ascultatorul (cititorul) ca iubirea nesfarsia, dragostea profunda, infinitultul, alfa si omega, arde intens, asemeni razelor unei zile insorite de vara, comprimandu-se in "3 luni de senzatie". Necuprinsul este asfel incadrat in limite foarte bine delimitate - trei luni - iar profunzimea sentimentelor umane imbraca forma senzatiilor.
Iubirea magica nu are suisuri sau coborasuri. Asa cum spune si poetul, cuvintele de ordine in cazul unei asemenea iubiri sunt cheful si distractia alaturi de gagiu sau gagica.
Folosirea cuvintelor nu este deloc intamplatoare. Elementele de argou: gagiul, gagica vin sa sugereze faptul ca cel care vorbeste este un om asemeni noua, care insa, conform preceptului biblic, si-a pus in valoare, talantii, reusind sa patrunda intr-o lume de vis.
A doua strofa a cantecului descrie opulenta de care se bucura eroul.

Dau o cheie la mertan
S- am plecat pe litoral

Mi-am pus plinul de benzina

Si in dreapta o blondina

"Mertan"-ul face trimitere la stilul de viata al marilor padishahi. Folosirea expresiei "plinul de benzina" nu este deloc intamplatoare. Ea ilustreaza verticalitatea convingerilor personajului principal. El nu opereaza cu jumatati de masura. Totul sau nimic pare a fi deviza dupa care se conduce.
Notiunea plin are si un sens metaforic. Ea prezinta maturitatea dragostei dintre cei doi, care tind spre perfectiune. Acest lucru este confirmat si de termenii cu care este descrisa marea iubirea a personajului nostru. Fata cu care se iubeste eroul principal nu este o fata oarecare. Ea este o "blondina" - simbol al frumusetii feminine, asezate la dreapta barbatului. Afirmatia este intarita in versul al doilea din cea de a treia strofa.

Am mertanul de mult timp
Si-o blondina prototip

E a mea numai a mea

Si-mi petrec vara cu ea

Hiperbola "blondina prototip" descrie in profunzime calitatile greu de egalat ale iubitei, ea fiind o fiinta unica. Prin folosirea unui termen tehnic pentru a-si descrie iubita - "prototip" - autorul ne reaminteste ca dragostea lui este asemeni tinuturilor exotice, fascinante dar inca neexplorate in profunzime, afirmatia fiind intarita si de plasarea povestii in anotimpul de vara.
Ultima strofa descrie actul de iubire dintre cei doi. In primele doua versuri, ne este prezentata atmosfera care domneste intre indragostiti.

Marea neagra e calduta
Blonda-i sexy si finuta

Iubirea se consuma in apa calda a marii. Cristalinul marii descrie sentimentele celor doi iar caldura apei descrie relatia dintre ei. Dragostea dintre cei doi este imuna la scurgerea timpului

Ziua stau cu ea la soare
Noaptea o scot la plimbare.

Succesiunea zi noapte nu poate perturba trairile profunde alte tinerilor indragostiti, dar autorul lasa o portita de iesire din aceasta idila aproape perfecta. Folosirea termenului "noaptea" din ultimul vers avertizeaza cititorul ca totul poate fi perfectibil, chiar si iubirea, iar daca peste iubirea dintre cei doi s-ar lasa intunericul, eroul va trece si peste acest obstacol. Este vorba doar de 3 luni de distractie."

textul nu imi apartine, l-am primit pe mail, insa autorul merita toate laudele, am ras copios :P

Absint - Absinthe


Alex si Andreea mi-au facut ieri un cadou deosebit. De vreo luna (de cand am baut prima oara), m-am declarat fan al absintului. Un fel de intoarcere in vremurile cand absintul era considerata bautura alcoolica ce te conducea pe drumul spre "demonul verde", si o bautura casual a cafenelelor si bistrourilor franceze de sfarsit de secol 19 inceput de secol 20, consumat cu precadere de artistii si scriitori parizieni.



Printre consumatorii consacrati ai "Green fairy" se numarau si Charles Baudelaire, Paul Verlaine, Arthur Rimbaud, Oscar Wilde si Aleister Crowley.


"Absintul este o băutură alcoolică tare, de obicei 70 grade, de culoare verzuie, preparată din frunzele unei specii de pelin (Artemisia absinthium), anason, angelică şi alte plante aromate. Este un excitant al secreţiei gastrice, deoarece conţine substante amare (absintină). În doze mari este toxic.

Deoarece s-a constatat că în urma consumului de absint creşte agresivitatea, putând duce până la crimă, si se poate ajunge chiar la o stare de nebunie, producţia şi consumul de absint au fost interzise în Belgia (1905), Elveţia (1908), Statele Unite ale Americii (1912), Italia (1913), Franţa (1915) şi Germania (1923)." wikipedia

Pablo Picasso - "Absinthe Drinker"

The “ritual” (preparation) Preparing absinthe the traditional way.

"Traditionally, absinthe is poured into a glass over which a specially designed slotted spoon is placed. A sugar cube is then deposited in the bowl of the spoon. Ice-cold water is poured or dripped over the sugar until the drink is diluted to a ratio between 3:1 and 5:1. During
this process, the components that are not soluble in water, mainly those from anise, fennel, and star anise, come out of solution and cloud the drink. The resulting milky opalescence is called the louche (Fr. “opaque” or “shady”, IPA [luʃ]). The addition of water is important, causing the herbs to “blossom” and bringing out many of the flavors originally overpowered by the anise.



Originally a waiter would serve a dose of absinthe, ice water in a carafe, and sugar separately, and the drinker would prepare it to his preference. With increased popularity, the absinthe fountain, a large jar of ice water on a base with spigots, came into use. It allowed a number of drinks to be prepared at once, and with a hands-free drip, patrons were able to socialize while louching a glass.

Although many bars served absinthe in standard glasses, a number of glasses were specifically made for absinthe. These had a dose line, bulge, or bubble in the lower portion denoting how much absinthe should be poured in. One “dose” of absinthe is around 1 ounce (30 ml), and most glasses used this as the standard, with some drinkers using as much as 1 1/2 ounces (45 ml).

In addition to being drunk with water poured over sugar, absinthe was a common cocktail ingredient in both the United Kingdom and the United States, and continues to be a popular ingredient today. One of the most famous of these is Ernest Hemingway’s “Death in the Afternoon” cocktail, a concoction he contributed to a 1935 collection of celebrity recipes. His directions are as follows: “Pour one jigger absinthe into a Champagne glass. Add ic
ed Champagne until it attains the proper opalescent milkiness. Drink three to five of these slowly.” wikipedia - absinthe

Viktor Oliva - "Absinthe Drinker"